mandag den 28. september 2009

Så så man lige mig stå der...

Da jeg vågnede kl. 5 i morges tænkte jeg, at jeg da ville være god ved mig selv sådan en kølig mandag morgen. Så jeg gik i bad, som jeg plejer, fik ordnet hår (de få dun, der er tilbage) og tændte for elkedlen, for en god morgen indeholder da en latte med det hele.

Efter at have hygget mig, kom jeg afsted mod toget en time senere end normalt.

Jeg havde ikke meget mere end lige sat cyklen, før jeg kom i tanke om hvilken dag, det er i dag. Min planlagte fridag. D'oh!

Så op på cyklen og hjem igen, hvor jeg så kunne sætte en gang vasketøj over og slappe lidt mere af. Og ja, jeg følte mig dum, da jeg stod der.

Om en måneds tid holder jeg strik-in for et indtil videre meget ekslusivt antal. Det skal nok blive hyggeligt uanset hvad.

Ingen kommentarer: