lørdag den 24. april 2010

Hallo?

Sidste weekend var jeg i København for at besøge en veninde og deltage i Sakura festivalen.

Sakura festivalen opsummeres bedst med dette billede

IMG_3060

Det var koldt og blæsende og lysten var der ikke til at blive hele dagen, som den var sidste år. Nu er det usikkert, om der overhovedet bliver en festival næste år, for midlerne er ikke til det.

Denne weekend står den på endnu et japansk indslag; vi skal mødes i Esbjerg i morgen til det store sushi tag selv bord med kinesisk buffet. Eller måske er det omvendt.

Lysten til at strikke kan være på et meget lille sted i øjeblikket. Jeg kan bare ikke overskue det for tiden, så det bliver til meget lidt. I det hele taget kan jeg mærke min tålmodighed med alt være på et meget lille sted. Jeg er bange for, at det er det omskiftelige vejr, der har påvirket mit humør. Jeg vil have forår og solskin.

Ingen kommentarer: