fredag den 27. april 2012

Halløj?

Jo jo, jeg er her skam endnu, men energien har ikke været til at blogge. I stedet for at blogge har jeg været alt for travlt optaget på Twitter (sikke meget tid man kan spilde med det) og har taget en hurtig beslutning, der resulterede i, at jeg ved en 5-tiden i morges fik leveret en kasse grønt fra aarstiderne. (Jeg ved hvad kl. var, for efter natten til tirsdag at blive vækket kl. 3 af en brandpumpe, ja så har jeg været oppe seneste kl. 5 hele ugen - selv i dag, hvor jeg har fri).

Der er blevet lagt planer og overvejet og vendt og roteret, for hvad skal man nu lave med alle de grøntsager? I denne uge er der en del rodfrugter i, så jeg tror jeg skal have bagt nogle af dem søndag, så der både er til aftensmad, frokost og endnu en gang aftensmad.  Jeg har allerede prøvesmagt en af de grønne asparges som slik og har intet at klage over.

Jeg har som sagt fri i dag og dagen er blevet brugt til at motionere (6. gang på en uge, havde "hviledag" i går fordi der bare ingen energi er når man først kommer hjem fra arbejde ved en 18-tiden) handle ind og vaske tøj. Det sidste blandt andet for at kunne vise jer min udgave af Gåseøje, som nok kunne blive den næste blogger-dille. Den ligger til tørre nu, så den må I få senere.

P.S. Der var ild i en lejlighed overfor, deraf larmende brandpumpe. Bare for det tilfældes skyld, at I skulle blive nervøse.

Ingen kommentarer: