mandag den 8. juli 2013

Det er ikke kun varmen, der giver en hedeslag

Arbejdet hjælper også på det.

For en uge siden fik min arbejdsplads nyt navn, vi blev større (som i "vi dækker hele landet" større), vi fik ny permanent ledelse, vi fik ny kontorchef og ikke mindst fik vi nye systemer. Og det at få 5 systemer til at lege sammen i et nyt system er ikke nemt. Faktisk skulle man tro, at det var helt umuligt.

Således har jeg mistet mange af mine rettigheder, hvilket forhindrer mig i at lave en del af mit arbejde, men jeg har det ikke værre end andre. Ja faktisk skal jeg være glad for, at systemet overhovedet vil kendes ved mig.

Og i dag kom nyheden så, at min nye kontorchef vil noget helt andet, så vi får en ny-ny kontorchef.

Får du det også varmt nu?

Jeg forstår godt vores mange frustrerede borgere rundt omkring i landet, men jeg kan kun sige, at vi arbejder på det.

Nu vil jeg glemme alt om arbejde og sætte mig ud i solen for at strikke lidt på Song of the Sea, for er det ikke om sommeren, man strikker cowls?

IMAG0192

Ingen kommentarer: