tirsdag den 26. januar 2010

Lidt frem og lidt tilbage

Der har været stiller her på kanalen et stykke tid pga sygdom (eller nok nærmere al den tid det tager at komme ovenpå igen) arbejde (og specielt den dårlige samvittighed) så der er ikke blevet plads til meget strik og ej heller megen tankevirksomhed ud over de timer arbejdet kræver.

Men i morgen slapper jeg af. Jeg skal med et tog herfra ved en tolv tiden og hele vejen til Nyborg skal jeg sidde alene med min Walkman og mit strikketøj. Det bliver nok de sjove fisk, de er da transportable. I Nyborg støder min far til og så skal vi rigtigt til Staden. Vi starter med en god middag på Den Sorte Ravn og derefter videre til Operaen, hvor vi skal se Carmen.

Jeg glæder mig.

Som sagt er det også blevet til lidt strik og jeg har fået lappet lidt på den dårlige samvittighed i forhold til min Buttercup. Mere om det senere.

1 kommentar:

Eva sagde ...

CARMEN I OPERAEN! Din heldige kartoffel. Rigtig god fornøjelse.