lørdag den 6. februar 2010

Halllooooo nogen hjemme?

Der har været stille på bloggen siden min tur til Operaen. På trods af elendige vejrforhold (vi sad i over en time og kiggede på Brøndbyøster skiltet) hvor den gode middag blev erstattet af en hurtig (men god!) sandwich fra Sunset inden vi fandt en 66'er til Operaen, blev aftenen helt fantastisk. Jeg har før set Carmen, men aldrig et sted, hvor musikken og sangerne til fulde kom til deres ret. Se den! Se den! Jeg var klar til at blive og håbe på, at kunne få en billet om lørdagen. Se den, Det Kgl er klar igen fra maj:

Foto: Miklos Szabo

I Herning mødte jeg lige pludselig Trine. Havde det ikke været for hendes lækre pink hue, er jeg ikke sikker på, at jeg havde opdaget hende, men der var hun lige pludselig. Det var godt at se hende inden hun tog til Glasgow.

Ingen kommentarer: