onsdag den 14. april 2010

Jeg, en handykvinde

Da jeg bestilte nyt tvbord og min far spurgte om jeg ikke burde tilkalde hjælp fra en kollega til at tage mit gamle tv-møbel fra hinanden sagde jeg nej. Hvor svært kunne det være at flytte et par elektroniske dimser og skille en reol ad, som jeg selv har samlet?

Det er ikke svært, men det er hårdt arbejde. Puha, jeg har fået strammet de skruer godt og hvor er mit tv egentligt tungt og hvad er det lige, at jeg skal bruge alle de elektroniske dimser til? Og jeg burde egentlig snart holde en fest så jeg kan få tømt mit "barskab".

Men nu er det næsten klar til, at mine nye møbler kommer i morgen. Næsten, jeg skal bare lige nå en tur med støvsugeren og flytte fjernsynet fra sin midlertidige plads på kommoden (der også skal skiftes ud) men det bliver i morgen kort inden de kommer.

Nåh, nu har jeg holdt pause længe nok.

Ingen kommentarer: