torsdag den 1. april 2010

Kan du høre det?

Der er så stille her til morgen, at jeg kan høre regnen ramme min rude lige så stille.

Jeg har udnyttet, at min ferie er startet. Her til morgen har jeg sovet længe (kl. 7 er længe i min verden) og jeg nyder min morgen med en latte og røræg og mit strikketøj.

Jeg er i gang med Monday Morning Cardigan i Supersoft i farven cranberry. Jeg er nået til ærmerne, der af en eller anden grund bare ikke vil strikkes. Jeg er langt om længe i gang med andet ærme og er nået over halvvejs, hvilket føles som en sejr i sig selv.

IMAG0085.jpg
(Min mobil er ikke god til det med farver)

Ærmerne er knap og nap trekvart lange. Jeg har en tendens til at skubbe mine ærmer op så de sidder et stykke under albuen, så det er den længde, jeg har forsøgt at ramme. Jeg synes selv, at det er lykkedes meget godt.

Ingen kommentarer: