lørdag den 1. maj 2010

Nogle dage kan kun lolcats forklare situationen

funny pictures
moar funny pictures

Min fine koral farvede "nu er det snart sommer" cardigan måtte lade livet. Min strikkefasthed passer, antallet af masker passer. Passer min cardigan? Tjah, hvis jeg var linebacker måske. Over brystet overlapper fronterne med ca. 5 cm og det er før, jeg har strikket båndet til knapper.

Har jeg nævnt, at størrelsen jeg strikker efter burde have givet en cardigan, der var lige stram nok? Så nu må jeg forsøge mig med en mindre pindestørrelse, når jeg engang har tilgivet opskriften/garnet.

Efter fiaskoen tog jeg en tur i min lokale Netto. De har garn fra i morgen, men i min butik er garnet allerede væltet ned i en stor blandet bunke. Jeg er ikke rigtigt til ren bomuld, men var interesseret i bambus-garnet. Jeg var dog hverken begejstret over farverne eller garnet.

Hmm, gad vide hvad jeg så skal give mig i kast med af strikkeprojekter.

Ingen kommentarer: