lørdag den 22. maj 2010

Where have you been all my life?

Jeg må sige, at jeg er begejstret.

Forhistorien til det hele er, at jeg har tør hud. Som i meget tør hud. Med den hårde og lange vinter, vi har haft, er det kun blevet værre og til sidst blev det så slemt, at alle mine forsøg på at finde en foundation, der ikke bare sad i flager, resulterede i, at jeg længe ikke har gået med foundation. Min shiseido, som jeg ellers sværger til og som har været rigtigt god, var den første, der måtte opgive. Senere opgave også Chanels Teint Innocence og selv den flydende Lancóme foundation som ekspedienten længe talte om, måtte hun indrømme ikke kunne hamle op med min hud.

En dag faldt jeg tilfældigt over en reklame for Maybelline Dream Creamy foundation, der blev anbefalet til tør hud. En hurtig rundtur på YouTube afslørede, at de forskellige Vloggere for det meste var enige - her var et billigt produkt, der virkelig gjorde en forskel.


Så jeg skyndte mig ned i Matas og måtte konstatere, at der er man holdt op med at forhandle Maybelline. Der var heller ingen hjælp at hente andre steder, så jeg var en tur forbi feelunique.com, der kunne levere den til en billigere pris en herhjemme.

Den kom i morges og 4 timer senere er jeg stadig begejstret. Den farve, jeg bestilte, er lige en anelse mørkere end min normale vinterblege hud, men den bliver god til sommer, når jeg har fået en smule farve.

Jeg har allerede lavet en bestilling på en lidt lysere farve, for jeg kan mærke, at dette bliver en yndling.

Et godt råd, som jeg fik på YouTube, var ikke at bruge den medfølgende svamp. Jeg er nu alligevel tilhænger af at bruge fingrene.

Ingen kommentarer: