søndag den 29. august 2010

Lidt op lidt ned

Jeg er i gang med at blive kørt ind i den medicin, jeg skal tage. Det er ikke noget, der påvirker mit liv som sådan, men det gør, at mit blodsukker er mere stabilt. Samtidig blev jeg vejet, og jeg har ikke tabt mig. Til gengæld er jeg blevet mindre (jeg måler mig i stedet for at veje mig) så det er positivt.

Af en eller anden grund er jeg mest i humør til at strikke sjaler i øjeblikket. Jeg tror det skyldes det skiftende vejr, der også har givet mig lyst til at spise suppe, så jeg skal have lavet en portion kartoffel og porre suppe med hvidvin og bacon.

Jeg er startet på et sjal til en kollega. Hun har selv valgt garn og mønster samt farveforløbet. Jeg regner med at strikke en hue i samme stil med resterne af garnet. Det er blevet større siden dette billede, men det giver et indtryk af sjalet. Garnet er det famøse Kauni effektgarn i regnbue-kombinationen og opskriften er Revontuli (Rav link)

IMAG0084.jpg

Ingen kommentarer: