lørdag den 8. august 2009

Hverdagens store og små beslutninger.

Efter at have tænkt på det flere gange, besluttede jeg i går aftes, at søndagens aftensmad (og mandagens madpakke) skulle bestå af den Dyrholmske canneloni. Som sagt så gjort, så udstyret med en dosmerseddel gik jeg i Netto.

Det skal siges, at jeg også i går kiggede alle reklamerne igennem og overvejede om man skulle benytte sig af JYSKs tilbud på håndklæder ved at cykle derud i morgen (jeg siger "derud" i virkeligheden er der kun lidt længere end til Netto) og se om de virkelig var så bløde som lovet og om de havde nogle farver, jeg kunne tænke mig. Grund til, at jeg overvejede at skifte mine håndklæder ud er, at jeg har haft de 4 sæt jeg har siden jeg flyttede hjemmefra og de er gået fra at være hvide til en nusset hvid farve. Men det er så også snart præcis 8 år siden, at jeg flyttede hjemmefra.

I netto gik jeg og ledte efter Svansø's økologiske pastasauce da jeg ud af mit øje ser noget stort, lysegråt og blødt. Til en lidt dyrere pris en JYSK (9 kr. ekstra pr. styk) og i en lækker grå farve, som jeg nemt kunne se migselv leve med, meget bløde og lavet i 50% bomuld og 50% bambus valgte 5 badehåndklæder og 5 håndklæder at hoppe lige ned i min kurv. Senere i dag får de en tur i vaskemaskinen og så er jeg klar til dagens andet bad - de skal jo afprøves.

Jeg er blevet færdig med et tørklæde, som skal akkompagnere min nye hue, når det bliver lidt køligere.

20090808_6

Det er strikket efter opskriften på et Clapotis, men med færre gentagelser, i Hjertegarn Silk Merino.

Ingen kommentarer: