søndag den 30. august 2009

Små begyndelser

Hvad gør man, når man bliver rastløs og intet virker interessant?

Tja, jeg fandt min make up box frem og gik i gang med at rydde op.

Jeg har altid en øjenskyggepallette og en compact foundation i min taske, så de er ikke med på billederne.

Anyway, jeg købte boksen for 2 år siden da jeg skulle flytte, for det var den nemmeste måde at flytte al min make up på.

20090830_2
Sådan ser den ud 2 år senere. Det var meningen at jeg både skulle have min make up og min parfume samling deri, hvilket tydeligvis ikke kan lade sig gøre.

20090830_3
Sådan ser det ud, når det hele kommer ud på gulvet.

Min metode var at smide alt ud, som ikke var mine farver eller som var blevet gammelt eller som jeg havde flere af (der er grænser for, hvor mange metallik grå øjenskygger, man kan bruge).

20090830_4
Det ser meget meget mindre ud lige pludselig.

20090830_5
Og nu er der også plads til min parfume.

Succes.

Ingen kommentarer: