søndag den 19. september 2010

Der tælles ned


Nedtællingen er i gang til min tur med min mor til Kyoto. Den 18. oktober sætter vi os på flyet og tiden indtil da går alt alt for langsom.

Jeg har ikke været i Kyoto siden jeg var helt lille, men jeg har fået gennemlæst Lonely Plants guide til Kyoto og har læst forskellige forslag på VirtualTourist.

Det er tydeligt, at min mor og jeg har forskellige planer - hun snakker om alt det hun skal spise og jeg er fokuseret på alt det jeg skal se og købe. Som traditionelle vifter og templer og måske et nøgle garn eller to? Byen skal i hvert fald opleves. Mine nye gå-sko er allerede ved at blive gået til og jeg mangler bare at bestille valuta samt ekstra bånd til mit kamera.

Efter at have læst alle restriktionerne, der er både det ene og det andet sted, så har jeg købt The Fry Chronicles til flyet. Jeg tør ikke at satse på at kunne få mine pinde med og så miste dem allerede i Frankfurt.

Er det ikke snart oktober?

Ingen kommentarer: