mandag den 27. september 2010

Mandag igen

I dag har jeg brugt 6 timer på en højprofil sag. 6 timer! Og jeg ved, at den bliver påklaget, det er bare et spørgsmål om klagen kommer i denne eller næste uge og om den kommer fra den ene eller begge forældre.

Jeg har opdaget en forkærlighed for Laura Chau. Det er hendes cardigan, som jeg lige er blevet færdig med og jeg er næsten færdig med Dew Point også, jeg mangler bare sidste halvdel af et kort ærme, så er den overstået. Og jeg begyndte vel at mærke først på den i fredags.

Nicklas Bendtner er på forsiden af Elle. Ikke noget jeg var særligt opmærksom på, men når man nu kender en fan i England, der samtidig er fascineret af danskere og mode, så måtte jeg jo forbi og hente et eksemplar. Og tænk, jeg troede at Elle handlede om mode

IMAG0106

Ingen kommentarer: