lørdag den 28. maj 2011

En lørdag med regn på

Nogle har hørt Mads & Monopolet, men jeg har snuppet mig en formiddag med Sandi Toksvig og News Quiz, der altid er god for et godt grin og undren (jeg har f.eks. lært, at Marmite nu er blevet forbudt i Danmark - mon politiet kommer og konfiskerer det glas, jeg har stående? Det må de gerne, det er ikke en smag, jeg bryder mig om)

Mens jeg har grint og undret mig, har jeg også fået lavet citronfromage med et ekstra skud citron. Den står i køleskabet og sunder sig - nu må vi se, hvor længe jeg kan vente.

IMAG0285

Mums siger jeg bare.

På strikkefronten er der ikke meget at vise frem, for jeg er ikke ligefrem monogam, men jeg holder mig alligevel indtil videre til 3½ projekt (det halve er en top, som kun en sjældent gang i mellem kommer frem). Nåh ja, og så mit tog projekt. 4½ så. Det går stille og roligt frem med alle projekterne, men intet bliver færdigt, hvilket lidt irriterer mig, så denne weekend må jeg prøve at være lidt mere trofast.

Ingen kommentarer: