mandag den 2. maj 2011

Og tiden går langsommere end langsomt

Jeg sidder på arbejde og kigger på en computer, der ikke er samarbejdsvenlig.

Systemet er gået ned i hele Statsforvaltningen, så der er intet at foretage sig andet end at surfe rundt på nettet og strikke lidt på et medbragt sjal og så bare vente. Og vente. Måske kommer systemet til at virke senere i dag? Vi kan kun håbe.

Når dagen er omme skal jeg forbi Citykiosken og hente en pakke fra garnudsalg.dk. Ikke at jeg mangler garn, selvfølgelig, men jeg skulle liiiiiige.

Måske får jeg også meddelelse om, at den grabbag jeg købte ved Wollmeise er afsendt? Måske. Det er mit første møde med Wollmeise og mit køb var helt tilfældigt og faktisk et af mine første besøg på siden - længe efter at det ellers burde være muligt at komme til, så lidt heldig har jeg da været.

Ingen kommentarer: