fredag den 3. juni 2011

Nyt garn

På flere måder. Jeg er blevet klippet (hurtigt billede med min mobil, beklager kvaliteten)


(hold da op, er ikke sikker på, at mine bryster ser sådan ud normalt)

Fryseren er ikke revolutionerende ny, men mere en variation over et kendt tema. Derimod er der blevet tyndet meget ud i det og nakken er blevet klippet tættere til hovedet og min hårgrænse i nakken er blevet hævet. Jeg kan kun anbefale Hårstudiet, det er efterhånden blevet mit faste sted og de skuffer aldrig uanset hvem af dem, jeg er blevet klippet af.

Det andet garn? Tja, jeg kom til at bestille en ting eller to ved Wollmeise i fredags og det ankom i dag:

Garn 070
(Fra bunden er det 2 nøgler admiral, 2 nøgler taube, 1 nøgle chim chim chimney, 2 nøgler stella polaris og to nøgler limone)

Det er så også sidste bestilling i et stykke tid, nu skal der strikkes og kun strikkes i et stykke tid.

ETA: Fryseren? Fryseren!? Jeg mente selvfølgelig frisuren.

Ingen kommentarer: