lørdag den 30. juli 2011

Aaargh

Jeg er vred på Post Danmark, men ikke deres kundeservice, men så alligevel.

Jeg har en fin lille anmeldelse liggende, der siger at jeg har et brev liggende fra en veninde i England. Jeg fik anmeldelsen onsdag, men kunne først komme i postbutikken i dag. Der var intet til mig. Jeg spørger selvfølgelig hvordan det kan være, for der må ligesom ha' været et brev ellers ville postbudet ikke kunne lave anmeldelsen. Så sukkede deres modarbejder og scannede anmeldelsen og konstaterede, at der ikke var noget registreret på det nummer. Igen måtte jeg så spørge hvad hun mente, at jeg nu skulle gøre? "Fortæl afsenderen at det ikke er kommet frem". Den tænkte jeg lidt over. "Men hvad vil post danmark så gøre, for enten har i mistet mit brev eller der er tale om tyveri" Og så kommer det svar, som jeg på ingen måder kunne have forudset "Det er ikke postdanmarks problem".

Jeg skyndte mig hjem, fik fat i kundeservice, hvor en meget sød dame var meget chokeret over den udmeldelse, deres modarbejder var kommet med. Hun har skrevet en rapport på begge dele og undskyldte mange gange. Så nej, jeg kan ikke være sur på Post Danmarks kundeservice, for hun var yderst forstående, men deres modarbejder kender bestemt ikke ordet kundeservice og kunne godt trænge til et kursus. Ikke post danmarks problem, ja, så har man hørt det med.

6 kommentarer:

Mysticia sagde ...

Ja men hun er faktisk også lidt en lad kegle hende den nye nede i postbutikken! Lidt ærgeligt. Hende den ældre der var der før var sku dygtig.
Jeg så dig forresten nede ved centeret den anden dag... Men jeg turde ikke sige hej... Er det ikke tosset? Griner...

Fie sagde ...

Jeg plejer at få sendt mine pakker til mit arbejde, så jeg har ikke set hende den nye før. Men nu har jeg da endnu en grund til at få alt sendt til mit arbejde. Jeg måtte også til at forklare hende at nej, det var ikke kun anbefalede breve, man skulle hente i butikken, det var åbenbart ikke faldet hende ind, at et brev godt kunne være for stort til at komme i postkassen. Jeg savner hende, der var der før.

Ej hvor sjovt, at du så mig. Du skulle da have sagt hej, jeg bider ikke selvom jeg ser sådan ud, når jeg går rundt i mine egne tanker :)

Diktesoph sagde ...

Grr!!! Point til dig for ikke at gå amok!!!

Fie sagde ...

Jeg tror ikke engang at ællingen ville ha' hørt noget som helst, hvis jeg var gået amok. Det var ellers tæt på grrr. Nu må hun i stedet leve med at have en skriftlig velbegrundet klage. Man lever vel af at skrive breve og afgørelser om det ene og det andet.

Fruen sagde ...

Jeg elsker dit ordvalg "modarbejder" HUN er da helt bestemt ikke medarbejder. Lidt ligesom når man spørger om der er mere af en bestemt vare " nej der er kun det der står på hylden"=ikke mit problem at du mangler varen, jeg gider ikke tage ansvar og tjekke på lageret!! En god fed klage må afsted.

Fie sagde ...

I mit job lærer man hurtigt at moderere sit sprog men stadig få sit budskab ud, så modarbejder kom bare til mig. Men jo, der røg bestemt en klage af sted.

Åh ja, fantastisk besked at få. Jeg vil så sige at i min lokale netto tror jeg på det, når de siger det, fordi jeg lige så tit har set dem spørge en anden medarbejder eller gå ud og kigge, men jeg bliver altid mistænksom, når jeg hører det andre steder.