søndag den 3. juni 2012

Lang weekend

Der sker ikke det helt store i øjeblikket, for jeg slapper af med lidt ekstra afslapning på. I sidste weekend var jeg i Monaco til formel 1, hvilket var anstrengende nok for flere weekender. Det rigtige hold vandt, men den forkerte kører og jeg mødte indtil flere af kørerne (inklusiv Kimi Raikkonen, som jeg præsterede at bande på dansk foran, hvilket gav et smil fra the Iceman, hvem ville have troet det?). Alt i alt en vellykket tur og jeg gør det gerne igen.

Red bull på vej rundt om hjørnet til højre for hvor jeg sad

Min udsigt

Der blev strikket en smule på nogle babysokker under de knap så spændende dele af løbet og efter at jeg er kommet hjem, er det da blevet til en babytrøje i Garnudsalg bomuld/uld.


Strikket efter Liselottes opskrift Cirka

Jeg tager lige et par fridage mere med benene oppe. Måske bliver det til mere strik.

ETA: I får lige en video i sort/hvid optaget med mit digital kamera. Jeg advarer på forhånden om, at bilerne larmer en del.


Ingen kommentarer: