onsdag den 4. januar 2012

Grunde til ikke at købe mere garn

Jeg tænkte, at jeg jo burde sortere mit garn, se hvad jeg ikke ville have (jeg arvede en del fra min farmor for nogle år siden) og så sortere i hvad, der bare skal ud og hvad der skal sælges.

Jeg startede med at hive 4 netto poser ned fra hylden og dette er indholdet:

IMAG0217
Samtlige farver her indeholder nok til en sweater eller cardigan til mig.

IMAG0218
Hele denne række er enlige farver.

Det er mørkt, derfor ses farverne ikke for godt, men hvis jeg nu indrømmer, at dette kun er en brøkdel af mit garnlager, ja så forstår du nok, hvorfor jeg nok ikke skal bestille mere garn lige foreløbigt (når altså min Impaz ordre er kommet i hus)

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Du siger bare til hvis dit garn vil skifte ejer - super lækkert garn!

Fie sagde ...

Jeg har lige spurgt garnet og det siger, at det helst vil blive her, så desværre :)

Julie sagde ...

You were on of the three randomly selected commentators to win Vols 1 & 2 of Hold Your Needles! Do you have a Ravelry account? If so, let me know and I can pass it along to the designers, who will send you the pdf collections via Ravelry. Send me an email with your info: knitbliss@gmail.com

Congratulations,

Julie

christunte sagde ...

Uhm - wollmeise! Kan man overhovedet få for meget?

Fie sagde ...

Nej, så absolut ikke! nu ligger det også mere sikkert i Ikea bokse og har fået et par ekstra venner :)