tirsdag den 3. januar 2012

Jeg kan ikke lade være

Selvom den ikke er vasket endnu, så kan jeg ikke lade være med at vise min Boreal strikket i Garnstudio Nepal (købt ved Impaz kort før jul med superhurtig levering og god service som altid - faktisk så god service, at jeg købte endnu mere garn, som hun desværre ikke havde på lager, men som bliver leveret inden for de næste par uger)

IMAG0212

Den er utroligt lækker og når jeg engang får den vasket (vejret indbyder ikke til en tur ned i det fælles vaskeri) så er jeg sikker på, at det bliver en yndling. Jeg har forlænget både ærmer og selve kroppen, for ellers ville den blive for kort.

IMAG0213

Nu vi alligevel er i gang med nyhederne, så har jeg i dag købt billetter til mig selv til formel 1 i Monaco sidste weekend i maj. Det bliver så fantastisk.

4 kommentarer:

Diktesoph sagde ...

Nøjh hvor er den FED!! Hvor er du sej altså!!

Formel 1? Lyder som et hit. Hvis man er til den slags ;) :P

Fie sagde ...

Tak, vi taler ikke om, at jeg måtte strikke begge ærmer om fordi jeg havde lavet en fejl i

For os entusiaster er det et hit ;) Det involverer også god mad, godt vejr og cocktails, så det er ikke kun biler, der passerer en på et splitsekund.

Fie sagde ...

"en fejl i mønsteret" skulle der naturligvis stå.

Diktesoph sagde ...

Arj øv :(

Men FED det er den altså!!!