fredag den 24. juli 2009

Ferie - igen

Min anden omgang ferie startede præcis kl. 12.25 i dag.

Det fejres i aften med sushi og lige nu, ja, der står den på lidt strik, lidt te og denne søde fyr, som jeg ikke kunne stå for:
20090724_10

Jeg er på forkant og har allerede købt lørdagsslik. Slikket i sig selv er ikke så interessant (I kan jo ikke smage ;) ) men jeg er faldet pladask for posen. Jeg overvejede, om ikke jeg kunne tage et par ekstra poser, men det går nok ikke. Jeg må nok hellere gemme den og de andre, der måtte komme.

20090724_9

Etcetera nævnte den anden dag hendes mumi krus og jeg bliver nødt til at vise min samling. Det første, med mumi alene, købte min far, da han var i Turku, Finland, hvor Mummi World ligger. Nummer to, med mumi mor, købte jeg selv i Ringkøbing og det tredje fik jeg af min mors veninde fra Stockholm, hvis søn læser i Finland.

20090724_6

Jeg får helt lyst til at købe nogle flere, måske man skulle kigge lidt på Smartclubs hjemmeside

Ingen kommentarer: