mandag den 20. juli 2009

Ritualer

Nogle ritualer falder mere naturligt end andre. Dette er mit faste morgenritual:



Det er efterhånden blevet en naturlig del af min morgen. Så naturlig, at jeg flere gange har påstået, at jeg kunne tage eyeliner på i søvne. Det kunne jeg sikkert også, men resultatet bliver sikkert derefter. Indtil for et års tid siden havde jeg dagligt møde, hvilket gjorde det til en nødvendighed altid at være fin i tøjet og for mig var make up en naturlig forlængelse heraf.

Jeg har ikke længere møder og jeg har heller ikke brug for, at klæde mig lige så formelt, men make up'en er blevet en naturlig del af min morgen og sådan må det gerne blive ved for min skyld.

Jeg er ikke god til kun at holde mig til et strikketøj, jeg har altid gang i flere ting på en gang. I øjeblikket strikker jeg dog overvejende på en blå-grøn udgave af Buttercup.



Opskriften er fra Ravelry og garnet er Soft Silk fra BC Garn (men købt lokalt). Jeg håber på, at der er nok i de tre fed, jeg har. Der burde være nok, men det vil tiden vise.

Ingen kommentarer: