lørdag den 25. juli 2009

Overspringshandlinger

Dagen i dag er gået uden, at jeg har nået det helt store. Ikke at vejret har været til det. Det har skiftevis regnet og blæst med en enkelt solstråle her og der. Nu blæser det bare og ligner næsten begyndelsen på efterår i stedet for højsommer.

En hurtig tur i Netto mellem byger gjorde det ud for weekendens indkøb. Sikkert hjemme igen blev jeg lidt rastløs og lavede lidt her og lidt der, før jeg til sidst tog forskellige strikkemagasiner og bøger frem. Det er som om, de andre projekter virker lidt endeløse i øjeblikket. Det er de muligvis også, jeg er jo ikke helt lille.

Efter lidt bladren faldt jeg over Leaf Beret (Ravelry link) i Knit.1. For noget tid siden købte jeg 2 styks Hjertegarn Merino Silk i lilla, som straks blev taget i brug.

20090725_1

Farven er lidt lysere end på billedet.

Jeg bestilte garn fra Marianne Svit i går. Fire forskellige farver (cranberry, dark apple, marlin og goldcrest). Altsammen rørende billigt fordi hun desværre stopper.

Ingen kommentarer: