tirsdag den 28. juli 2009

Dag to

Jeg kunne godt vænne mig til at holde ferie. Selvom mit indre ur af uanede årsager mener at man da ikke kan ligge og snue til kl. 7 selvom man ikke lige kom i seng i ordentlig tid. Men jeg overlever nok, jeg skal jo alligevel bare slappe af og ordne små huslige ting.

Jeg har to tomatplanter stående i køkkenvinduet, som jeg selv har sået og gået og passet fra de var små spirer. Den ene havde 4 tomater, som jeg længe gik og undrede mig over. For de blev ikke røde, som jeg forventede, men mere og mere orange. Indtil jeg kom i tanke om, at jeg jo plantede gule tomater.

20090728_4

20090728_3

De er spist nu og var søde men meget friske i smagen.

Jeg blev færdig med min nye hat i går.

20090728_2

20090728_6

Strikket på pind 3.75 mm efter en Knit.1 opskrift som er at finde i deres spring/summer 2009 udgave. Den er strikket op i Hjertegarn Merino Silk som jeg fandt på tilbud i den lokale garnforretning. Nu mangler jeg bare at bruge resten til et tørklæde.

Ingen kommentarer: